Keresés

Szolgáltatási feltételek

Vásárlási Feltételek, Szállítási És Fizetési Információk

A Termék Kiválasztása 

Vásárlóként lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheted.

A „Tovább a Kosárhoz” gombra kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizheted rendelésed helyességét: az árakat és a mennyiségeket, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizted a végösszeget, és úgy döntesz, hogy meg szeretnéd vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattints a „Megrendelés” gombra. 
Add meg számlázási és szállítási címed.
A következő lépésben válaszd ki a neked megfelelő szállítási módot (házhozszállítás vagy csomagpont), valamint fizetési módot (bankkártya). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az Áfa-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a fizetési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőséged van arra, hogy elállj a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik, amennyiben a termék raktáron van.

Adatok Javításának Lehetősége

Az általad megadott adatok (mennyiség, személyes adatok stb.) javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged. 

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. Amint a rendelésed állapota megváltozik (csomagod összekészítése után, a futárszolgálatnak történő átadásakor stb.), újabb automatikus értesítőt küldünk. 

Fizetési Feltételek

Áruházunkban lehetőséged van online bankkártyás fizetésre, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetned készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Online bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetés a Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg.  

A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A következő kártyákat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Amex. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy kártyád felhasználható-e interneten keresztüli vásárláshoz!   

Át nem vett csomagok, sikertelen kézbesítés.

Az  át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Amennyiben az utánvéttel megrendelt, és a szállító cégnek átadott csomagot, bármilyen okból nem tudja Önnek a szolgálat kézbesíteni (pl. a megrendelő nem veszi át a csomagot, vagy a megadott címen és a megadott telefonszámon a megrendelő, vagy megbízottja nem érhető el) a szállító cég visszaszállítja részünkre a csomagot. Mikor nem egyértelmű, hogy a vevő hibájából volt sikertelen a kézbesítés, akkor a vevő választhat hogy előre fizetéssel kívánja fizetni a csomagot, vagy eláll a vásárlástól. 

Ha nyilvánvalóan szándékosan nem veszi át a vevő a csomagot („átvételt megtagadta”, „nem tart rá igényt”, „nem kereste”) jelöléssel jön vissza a csomag, úgy a kiszállítás és a visszaszállítás díját a vevőre terheljük, melynek költségről a feladójegyzék és számla másolatával támasztunk alá.

‘Átvétel megtagadva’ státusz esetén a károkozónak díjbekérő számlát küldünk, amit, ha nem térít meg a megjelölt határidőn belül, közjegyzőnél indítványozott, fizetés meghagyási eljárással követeljük azt, aminek költségei szintén a károkozót terhelik!

Megtagadott átvétel esetén a kártérítési összeg a következő:

  • Magyar Posta 3980ft

Amennyiben fizetés meghagyási eljárásra kerül sor, a károkozó további 5000ft költséget köteles megtéríteni.

Számla

Rendelésedről elektronikus számlát készítünk, melyet e-mailben küldünk el a vásárlás során megadott email címre.

Szállítás 

A küldemények kézbesítése, szállítása Magyar Postával történik. Amint a megrendelt termékeidet átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk egy értesítő e-mailt.

Szállítási módok: Magyar Posta, MPL Csomagautomata

Kiszállítási idő: a 11:00 óráig beérkezett rendelések esetén a következő munkanapon, a 11:00 óra után beérkezett rendelések esetén két munkanap múlva. Amennyiben a termék nincs raktáron, vagy bármilyen fennakadás van, az aktuális kiszállítási időt megtalálod a termékoldalon.

A csomagod sikeres kiszállításához kérünk, hogy a lehető legpontosabban add meg adataid. Ha nem tartózkodsz a szállítási címen, de meg tudsz bízni valakit, hogy vegye át helyetted a csomagot, a megjegyzés rovatban tüntesd fel az elérhetőségeit. (pl. az irodaházadban a portaszolgálat, a kisbolt a szomszédban stb.) Sikertelen kézbesítés esetén a futárcég még egyszer megpróbálja kiszállítani a csomagod. Ha ekkor sem tudják átadni neked a megrendelt árut, a csomag visszaküldésre kerül, rendelésedet töröljük. Ebben az esetben további megrendeléseidet kizárólag előre utalással tudod rendezni, utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

Szállítási díjak

Magyar Postával házhoz szállítás esetén is:

  • 2 600 Ft

MPL Csomagautomata esetén:

  • 1 500 Ft

Akciós kuponok felhasználása:

Vásárlásonként csak 1 db akciós kupon beváltására van lehetőséged. Különböző akciós kuponok kedvezményei nem összevonhatók.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A vásárlói szerződés a webáruház rendszerén keresztül általad leadott megrendelés elküldésével és a megrendelésed általunk kiküldött visszaigazolásával lép életbe. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

A vásárlói szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatod, amikor az árut átvetted. Az olajutoesreteshaz.hu köteles az általad kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket te viseled. Ezen felül egyéb költség nem terhel. A olajutoesreteshaz.hu azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a kártérítés Téged terhel, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézted elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget nem tudunk vállalni!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Szavatosság

Az általad megrendelt termékekre a jogszabályoknak megfelelően szavatosságot vállalunk. Ha a kiszállított áru hibás, a hiba felfedezéséről a lehető leghamarabb tájékoztass minket e-mailben. A visszaküldeni kívánt árut juttasd vissza az olajutoesreteshaz.hu címére: 9942 Szalafő, Felsőszer 19/A. A kifogásolt, visszaküldött árut lehetőség szerint kicseréljük. Ha erre nincs mód, a megrendeléstől elállhatsz, és a megrendelt termékért kifizetett összeget, a szállítási költség kivételével részedre visszafizetjük.

Tulajdonjogi Kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés Módosítása, Törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal értesítést küldünk neked a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi neked, hogy rendelési igényed rendszerünk regisztrálta és továbbította az illetékes munkatársunk felé.

Amennyiben ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, akkor ajánlattételi kötöttségeid megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig megadjuk a lehetőséget rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben értesítést kapsz a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.
A megrendelés utólagos módosítására vagy visszavonására csak e-mailben kerülhet sor, ehhez kattints a ‘kapcsolat’ menüpontra.

Vállalkozó adatai:

Olajütő és Rétesház Családi gazdaság (őstermelő, kistermelő)

Adószám: 77922719-1-38

Székhely: 9942 Szalafő, Felsőszer 19/A